Skip to main content
news

Rådighedspuljen

                                                                                         

19-10-2012

Meddelelse om ændring i hold-rådighedsbeløb, samt materialepenge.

Der har på det seneste bestyrelsesmøde været en debat vedr. hold-rådighedsbeløb samt materialebudget.
Bestyrelsen har truffet beslutning om at ændre på disse beløb, så Alle hold tildeles 1000,- om året i rådigheds beløb, samt at individuelle materiale-beløb bortfalder.
Der vil i stedet blive oprettet en fælles pulje hvorfra man har mulighed for at ansøge om tilskud til arrangementer, hvis disse overstiger de før nævnte 1000,-
Der er lavet et regelsæt for ansøgninger, som vil ligge på klubbens hjemmeside.

Ligeledes vil materiale-budgettet være fælles, og det vil fremover kun være muligt at bestille gennem materiale-formanden. (Det skal hertil nævnes at køber man noget uden godkendelse hænger man selv på regningen).

Formålet med disse tiltag er at fordelingen af klubbens midler bliver mere lige, samt at det bliver nemmere at få overblik over hvad pengene bliver brugt på.

Endvidere er det bestyrelsens hensigt allerede nu, at få boldklubbens økonomi rettet ind, så den er bæredygtig når tilskuddet fra ”Vennerne” bortfalder.

Venlig hilsen

Bestyrelsen.

                                                                                         

Retningsliner/ vejledning for rådighedsbeløb til alle hold i Boldklubben Rødovre.

Der afsættes hvert år et beløb på 1.000 kr. til alle hold i Boldklubben Rødovre.

Rådighedsbeløbet på de 1.000 kr. kan bruges til hvad det enkelte hold syntes gavner holdet bedst.

Hvis der fra DBU/København kommer bøder til det enkelte hold, vil beløbet blive trukket fra de 1.000 kr.

Bestyrelsen afsætter hvert år et beløb på 30.000 Kr. i en central Rådighedspulje som kan søges af alle hold i Boldklubben Rødovre.

Der kan søges om et ekstra tilskud til holdet fra den centrale pulje der bliver administreret af boldklubbens bestyrelse hvis man opfylder følgende:

Det er bestyrelsen der beslutter om en ansøgning kan bevilges.

Det skal klart fremgå af ansøgningen hvad pengene skal bruges til.

Alle fra holdet har betalt deres kontingent, hvis der er nogen fra holdet der er i kontingent restance vil ansøgningen blive afvist.

Der skal afleveres dokumentation til kasseren for hvad pengene er blevet brugt til.

                                                                                         

Skema til ansøgning om tilskud fra Rådighedspuljen.

 

Navn:
Hold:

Beløb der ansøges om:
Uddybning af hvad formål pengene skal bruges til:

 

 

 

Retningslinjer/vejledning på bagsiden.

 

______________.   __________________________________
Dato                                             Underskrift træner/holdleder

 

Skemaet sendes til mail: bestyrelsen@bkrodovre.dk