Kampklar, Spillerlicens HJÆLP!
FAQ for Kampklar & DBU-App'en: FAQ
Logon DBU profil og App:
Det kan være længe siden, at du har oprettet/fået oprettet din DBU-profil for dig eller dit barn. Derfor forstår vi godt, hvis ikke du har loginoplysninger lige ved hånden.
Forhåbentlig kan vi med denne miniguide hjælpe dig på vej, hvis du får en fejlmeddelelse, når du forsøger at indtaste din e-mail adresse i 'Glemt adgangskode' feltet:
Tjek først, om du har fået tastet den korrekte e-mail adresse ind. Systemet tager ikke højde for store og små bogstaver, men der kan selvfølgelig have sneget sig en "slåfejl" ind i farten.
Hvis du har tastet din mailadresse korrekt ind, men fortsat modtager en fejlmeddelelse, er forklaringen én af følgende:
a) Din klub har oprettet dig med en forkert eller forældet e-mail adresse i KlubOffice, som er det system, hvor din klub opretter - og har overblik over - sine medlemmer/fodboldspillere.
b) Du har i sin tid oprettet dig med en anden e-mailadresse end den du bruger i dag. Du har i mellemtiden måske skiftet arbejde, eller bruger ikke længere den e-mail adresse, du er registreret med.
c) Du er ikke oprettet som fodboldspiller i din klub.
Uanset hvilket af de tre scenarier, der er tilfældet, råder vi dig til at tage kontakt til din klub. Via KlubOffice kan en klubadministrator hurtigt hjælpe dig med at få afklaret, om du skal have oprettet en DBU-profil, eller måske bare skal have opdateret din e-mailadresse.
Du kan også kontakte Fodboldpas supporten på fodboldpas@dbu.dk eller Telefon 47374000. Supporttelefonen har åbent fra 9-16 på hverdage.
Vi henstiller i øvrigt til, at du altid sørger for at holde dine oplysninger opdateret - til glæde for både dig selv og din klub.